דרעי דורש שימוע ליו"ר ערוץ 10, גואטה יחרים הצבעות

אני קורא לראש הממשלה המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה
איתי גדסי No Comments on דרעי דורש שימוע ליו"ר ערוץ 10, גואטה יחרים הצבעות

בש"ס דורשים לפטר את יו"ר הדירקטוריון החדש של חברת החדשות של ערוץ 10 רמי סדן בשל התבטאויותיו נגד ש"ס ודרעי • דרעי: "התקפה בזויה, לא יכולה לעבור לסדר היום בשום צורה" • עיתונאי הערוץ מתנערים מהדברים

דרעי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אני קורא לראש הממשלה המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תנועת ש"ס דורשת לזמן את יו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות של ערוץ 10 רמי סדן לשימוע בפני שר התקשורת נתניהו, ודורשת את פיטוריו, בעקבות התבטאויות שיוחסו לו בהם נשמע זלזול בוטה בתנועת ש"ס ומצביעה.

ח"כ יגאל גואטה הודיע ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן כי "נוכח דברי הבלע והשנאה מתבקש שעד מחר יוזמן מר רמי סדן לשימוע אצל שר התקשורת. ככל וזה לא יקרה מציע שלא תספרו אותי בהצבעות, אני אצל מסעודה בשדרות… ".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי תנועת ש"ס לא יכולה לעבור על כך לסדר היום: "בישיבת דירקטוריון סגורה אנשים מרשים לעצמם להוציא את האמת, את האמת הכואבת. בישראל 2016 יש גזענות. בישראל 2016 בזים לציבור המזרחי. בישראל 2016 יש מי שמרשה לעצמו להתנשא על ציבור שלם שהא חלק ממדינת ישראל.

"מצביעי ש״ס אינם סרח עורף, מצביעי ש״ס הם מאות אלפים של מזרחיים שהחליטו להתאגד ולהרים את ראשם כדי למגר מן העולם תופעות כמו רמי סדן. אנחנו כאן בשביל להישאר, אנחנו כאן בשביל לומר לאנשים כאלה שבישראל 2016 לא נעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה. לא בפומבי ולא בישיבת דירקטוריון סגורה.

"אני קורא לראש הממשלה המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה, אסור לשתוק! היום זה נגד המזרחיים ונגד המסעודות משדרות ומחר זה יהיה נגד ציבורים אחרים. התקפה בזויה כזו נגד ציבור שלם רק בשל מוצאו, לא יכולה לעבור לסדר היום בשום צורה".

מתן חודרוב, מבכירי עיתונאי חדשות 10, שוחח הבוקר עם סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן והתנער בשם כל עובדי הערוץ מדבריו של סדן. "טלפנתי לח"כ כהן מש"ס כדי להתנער בשם כל עיתונאי חדשות 10 מההתבטאות האומללה של סדן נגד מצביעי המפלגה. לגזענות, התנשאות ואליטיזם אין מקום אצלנו", אמר.

כזכור, ב"הארץ" פורסמו ציטוטים של רמי סדן, אותם אמר בישיבת דירקטוריון של ערוץ 10 כי הוא "שונא את ש"ס ואת הגנב דרעי, בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, אך אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות". לדברי הגורם, "מהדברים נדף ריח של גזענות".



0 תגובות